Meny

Vanliga frågor

Du kanske har något du undrar över? Här följer några vanliga frågor vi brukar få. Se om du finner svaret du söker.

Cirkus

  • Var parkerar jag min bil?

    Utanför Cirkus Restaurang finns en parkering med c:a 30 platser, det finns även ett parkeringsgarage med c:a 100 parkeringsplatser under hotell Hasselbacken intill. Under vinterhalvåret kan man också parkera på Gröna Lunds stora parkering, precis intill vattnet.

  • Har ni hörselförstärkning?

    Både Cirkus och Skandiascenen har hörselförstärkning.

    Mottagare för denna kvitteras ut i garderoben innan föreställning.

  • Har ni rullstolsplatser?

    Både Cirkus och Skandiascenen har sepcifika rullstolsplatser.

    Rullstolsbiljett inkluderar en fri ledsagare.

    Rullstolsplats bokas via Cirkus Biljettkassa, Ticnetombud eller Ticnet callcenter 077-170 70 70.

  • Finns det handikapptoaletter?

    Det finns handikapptoaletter både i anslutning till Cirkus och den nya Skandiascenen.

  • Jag tror jag tappat något på evenemanget igår! Vad gör jag?

    Om du har mist något under en konsert eller ett event mailar du till foaje@cirkus.se och beskriver vad du tappat, vad det är, var du tror att du befann dig, vilken plats du hade och vilket evenemang det gäller.

    Städpersonalen städar dagen efter och samlar ihop allt de hittar sen tar foajépersonalen hand om de upphittade sakerna nästa gång de jobbar. Man kan prova ringa efter 17.00 de dagar vi har evenamang i huset på 08-587 987 15.

Restaurang